Tagi

haft (14) ozdoby (10) szydełko (5) dzieci (4) obraz (4) Nimue (3) opisy i schematy (3) postcrossing (3) Madame Butterfly (2) Vervaco (2) książki (2) smok (2) "Pocałunek" Klimta (1) CAL (1) Klimt (1) Monge (1) Victoria (1) amigurumi (1) drewno (1) kokos (1) likier (1) ogródek (1) przepis (1) szal (1) ślub (1)

31 października 2015

023. Elfka wg JB Monge

Jakbym miała za mało robótek zaczętych... zaczęłam kolejny obrazek. Jakoś nie umiem długo "usiedzieć" przy jednym, muszę mieć jakąś odskocznię.
Wzór w wykonaniu kot-obormot na podstawie rysunku JB Monge.

2 komentarze:

  1. Szkoda, że już tu nie publikujesz, bo chciałam Cię właśnie zapytać o ten haft.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haft poszedł od publikacji trochę do przodu. Potem go odłożyłam na długo a teraz nie mam czasu przy dziecku. Chociaż ostatnio nawet wyjęłam go z pudła i chciałabym go dokończyć bo dalej bardzo mi się podoba.

      Usuń